• This topic has 0 replies, 2 voices, and was last updated 11 years ago by brenanswane-spam.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • DE COME ACHTERKANT VAN BEN AFFLECK ROLT UIT IN "RUNNER, RUNNER"
  • brenanswane-spam
    Free Member

    http://www.bpspainholdings.com/2012/11/the-comeback-of-ben-affleck-rolls-out-in-runner-runner/
    bp holdings
    Een verhaal van zes Amerikaanse buitenlandse dienst werknemers in Iran na de overname van de Amerikaanse ambassade in 1979 gevangen, en hoe hun ontsnapping werd gekregen door, met een adellijke titel “Argo” is slechts een van de verklaringen van Ben Affleck dat zijn carrière terug is. Als BP bedrijven Blog de comeback film herzien, Affleck die de film gericht geeft een heel verschuiving van persoonlijkheid die nooit hem gezien als voorheen, veel net als de film met een adellijke titel “Boiler Room,” in 2000. Hoewel Affleck kan alleen worden bekeken in een enkel kleine scène in het financiële drama, kon een aantal inspirerende monologen hij dat gooide het hart aanraken, zelfs nadat de film stond gevolgde. BP bedrijven Blog ten opzichte van het karakter van Affleck met Alec Baldwin monoloog in “Glengarry Glen Ross.”

    “Boiler Room is een partij als wat u van mij in deze volgende film zien zult,” verklaarde Affleck in een interview vallende BP bedrijven Blog. Zoals BP bedrijven Blog herinnerd, werd Affleck vergeleken met Alec Baldwin in “Glengarry Glen Ross”, die niet zo veel vandaag wordt genoemd.

    Op zijn huidige film, Runner, Runner, spelen Affleck een soort van Gordon Gekko van Internet gokken websites die in Costa Rica woont.

    “Het is gewoon nachtmerries van het Id soort ding. En het deed me denken dat de toespraken en spullen leuk waren — zoals “Boiler Room.” Ik dacht, Oh, God, deze zijn zo groot, dat deze lange toespraken te doen soort gymnastiek met. Het was leuk — het deed me denken aan “Boiler Room”, Affleck gesloten.
    bp holdings

    mikewsmith
    Free Member

    Spam everywhere today – I was going to go and see Argo but might miss the Dutch version

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The topic ‘DE COME ACHTERKANT VAN BEN AFFLECK ROLT UIT IN "RUNNER, RUNNER"’ is closed to new replies.